Veelgestelde vragen
Lees onze veelgestelde vragen op deze pagina, staat er een vraag niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
De prijs van een reparatie is erg verschillend. Dit is afhankelijk van het type toestel en welk onderdeel defect is
Het beste is om langs te komen in onze winkel, dan kunnen we de schade beoordelen en een prijsopgave geven. Wij rekenen geen onderzoekskosten en indien er tijdens het repareren toch meer schade is nemen we eerst contact op.
De volgende opties zijn er om er achter te komen welk toestel je in bezit hebt:
– Kijk achterop de telefoon voor eventuele modelnummers of typenummers.
– Kijk op de factuur van het toestel
– Kijk op de doos van het toestel
– Kijk in de telefoon (Instellingen, vaak onder het kopje: Toestel info, Info, Info telefoon, Over)
Nog steeds geen idee welk toestel het is? Kom gerust langs in onze winkel.
Indien langs komen/brengen niet mogelijk is, is het ook mogelijk om een toestel op te sturen naar onze winkel.
Het versturen dient vooraf aangemeld te worden per e-mail (vermeld op onze klantenservice pagina).
Versturen is altijd op eigen risico, wij raden klanten altijd aan het toestel verzekerd te sturen via bijvoorbeeld PostNL of UPS
Voor het terugsturen rekenen wij gemiddeld €15, dat is inclusief verzekering en verpakkingsmateriaal.
De reparatie en retourkosten dienen vooraf betaald te worden.
Ja, wij voeren ook zakelijke reparaties uit. Bij meerdere aantallen en vaste afspraken kunnen we prijzen op maat aanleveren en onderdelen gereserveerd op voorraad neerleggen.
Voor zakelijke verkopen/reparaties is het voor personeel mogelijk om op rekening producten te bestellen/laten repareren. Van te voren dient er een overeenkomst getekend te worden.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor overige vragen of informatie.
Het maken van een afspraak is niet verplicht, je kan gewoon vrijblijvend binnen komen. Als een reparatie spoed heeft is het wel het beste om van te voren te bellen, zo kunnen we tijd reserveren zodat de reparatie voorrang krijgt op andere reparaties.
Op een reparatie wachten is een groot woord, wij rekenen gemiddeld 30-90 minuten per reparatie, afhankelijk van de drukte en moeilijkheidsgraad van een toestel. Indien je liever wacht op de reparatie is het mogelijk om in onze winkel te wachten tot de reparatie klaar is.
Onze openingstijden staan vermeld op onze openingstijden pagina.
Op feestdagen hebben wij afwijkende openingstijden.
Parkeren voor de deur is helaas niet mogelijk, in de zijstraat is het mogelijk om met een parkeerschijf te parkeren.
Ja, wij kunnen een simkaart knippen naar elk gewenst formaat. Echter is dit op eigen risico en is de kans op werking niet gegarandeerd, de kans is aanwezig dat een simkaart beschadigd wordt.
Simkaart knippen is kosteloos.
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.
Wij bieden een aantal betaalmogelijkheden aan.
In onze winkel staan wij momenteel de volgende betaalmogelijkheden toe:
– Contant
– Pinnen (geen creditcard)
– Overboeking
– Op factuur (enkel bij voorafgaande toestemming)
Online bieden wij de volgende betaalmethodes aan:
iDEAL, Bancontact, Klarna, Bankoverdracht, Belfius Direct Net, , VVV cadeaubonnen, EPS en KBC/CBC.
In de stad is er een mogelijkheid om contant geld op te nemen bij Van Doorn Gemakshop (150m afstand)
Wij hebben een breed assortiment aan accessoires. Onder andere:
– iPhone & Samsung hoesjes
– Opladers en oplaadkabels
– Headsets, speakers en oordopjes
– Auto opladers en FM transmitters
– Telefoon/tablet houders
– Screenprotectors
– Selfie sticks
En vele andere accessoires
Op aanvraag is het ontvangen van een BTW bon op (bedrijfs)naam gewoon mogelijk. Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld.
Op elke uitgevoerde reparatie zit 3 maanden garantie, op zowel de onderdelen als de reparatie. De garantie gaat in zodra het apparaat opgehaald is (en dus betaald).
Val-, stoot-, water- en drukschade is uitgesloten van de garantie. Zodra een toestel door eigen schuld schade heeft opgelopen vervalt de garantie.
Meer informatie over garantie in onze algemene voorwaarden.
Op al onze nieuwe producten zit 24 maanden garantie, dit is voor alle accessoires en toestellen. Garantie is enkel geldig als er geen schades aan het product te zien zijn en er zorgvuldig met de producten is omgegaan.
Lees alle informatie over garantie in artikel 14 van onze algemene voorwaarden.
Waar mogelijk gebruiken wij originele onderdelen, voor Samsung toestellen maken wij altijd gebruik van originele onderdelen. Bij Apple toestellen gebruiken we indien mogelijk originele onderdelen, als dit niet mogelijk is gebruiken wij hoogwaardige kwaliteit imitatie onderdelen.
Voor onze imitatie onderdelen werken wij samen met Nederlandse partijen.
Onze winkel zit gevestigd aan de Beekstraat 21 in Elburg.
Bezoeken is mogelijk volgens onze openingstijden.
Volledige gegevens:
Telefoonreparatie Elburg
Beekstraat 21
8081EA Elburg
Een route beschrijving staat vermeld op onze contactpagina.
In onze fysieke winkel hanteren wij 7 dagen retourbeleid, achteraf toch het product niet nodig of een alternatief gezien? Je kunt het product binnen 7 dagen met de aankoop bon terug brengen of omruilen.
Online hanteren wij 14 dagen herroepingsrecht, als het product toch niet bevalt kun je binnen 14 dagen het product (op eigen kosten) terug sturen.
Zowel in de fysieke winkel als de online winkel dienen producten in originele verpakking samen met de originele accessoires geretourneerd te worden.
Uitgevoerde reparaties vallen buiten onze herroepingsrecht en is niet mogelijk om terug te draaien, tenzij anders overeengekomen.