Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Op onze terugbetaal- en retourneringsbeleid pagina leggen we uit hoe en in welke conditie je een artikel welke besteld is op onze webshop kan en mag retourneren.
Deze pagina is met de grootst mogelijke zorg samengesteld om de informatie zo duidelijk mogelijk weer te geven.
Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op.

Particuliere klanten hebben het recht hun bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gerestitueerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de Telefoonboer zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en in originele verpakking te retourneren.

Wat wordt er bedoelt met ‘Ongebruikt en in originele verpakking’, je mag het product uitpakken en uitproberen, echter dient deze weer verkocht te kunnen worden indien deze retour zal worden gestuurd. Zorg er dus voor dat de inhoud netjes teruggaat in de verpakking.

Zakelijke klanten kunnen geen gebruik maken van het herroepingsrecht, echter kunnen we soms een uitzondering maken. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Vervelend om te horen dat je het pakket wilt terug sturen, mocht er iets onduidelijk zijn of mocht het niet naar wens zijn, neem gerust contact op met onze klantenservice zodat we je kunnen helpen.
Een retournering dient te alle tijde per e-mail te worden ingediend, niet aangemelde retourneringen zullen niet worden verwerkt. Een retournering kan aangemeld worden via het volgende e-mailadres: contact@detelefoonboer.nl
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.


Waar moet ik rekening mee houden?
Indien de verpakking beschadigd is of niet in originele staat geretourneerd is kan dit waardevermindering met zich meebrengen of zelfs resulteren in een afkeuring van retournering. Uiteraard stellen wij u hiervan op de hoogte.
De klant is zelf verantwoordelijk om het artikel in een degelijke om-doos retour te sturen (schade tijdens het vervoer is de verantwoordelijkheid van de klant, is uw pakket van hoge waarde? Kies dan voor verzekerde of aangetekende verzending).

Om kosten te voorkomen voor afgekeurde retourneringen, neem gerust contact op via contact@detelefoonboer.nl – vermeld ook eventuele beschadigingen of problemen van de verpakking (Bij voorkeur, inclusief fotografisch materiaal).

Wanneer ontvang ik mijn betaling terug?
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Chat openen
Hulp nodig? WhatsApp ons!
Hulp nodig? WhatsApp ons!
We staan voor je klaar.